خدمات پل
پُل در واقع یک وبسایت و اپلیکیشن است که از طریق آن میتوانید مشاوره آنلاین تصویری با روانشناسان و روانپزشکان داشته باشید. پُل این قابلیت را به شما میدهد که در هر زمان و مکانی، به روانشناسی با تخصص مورد نظرتان متصل شوید.
همانطور که در صفحه درباره ما پُل هم گفته شد، مهمترین هدف به وجود آمدن این کسب و کار، کاهش تجربههای منفی کاربران از دریافت خدمات روانشناسی با مشاوران بیتعهد بوده است. پس عملا مهمترین مزیت ما، این است که صرفا با مشاوران تایید شده، متعهد، متخصص و باتجربه همکاری میکنیم.
میتوانید هزینه مشاوره خود را با قابلیت پرداخت آنلاین از طریق کارت بانکی بپردازید. همینطور در آینده میتوانید کیف پولتان را در اپلیکیشن یا سایت شارژ کرده و از اعتبار حساب استفاده کنید.
اعتماد به پُل
البته که ما در انتخاب روانشناسان و روانپزشکان، وسواس زیادی به خرج دادهایم؛ اما شما میتوانید در صورت نیاز، مشاور خود را تغییر دهید و از یکی دیگر از مشاورین مجموعه ما خدمات مشاوره دریافت کنید.
هم مجموعه پُل و هم متخصصان ما، متعهد به حفظ حریم خصوصی شما هستند. این مهمترین اصل مشاوره است و در صورت نداشتن آن، هیچ اعتباری نه برای ما و نه برای روانشناسی که حفظ اطلاعات در اولویت او نباشد، باقی نمیماند.
خیر، به هیچ عنوان! اصلا چنین قابلیتی در پلتفرم پل تعبیه نشده است.
رازداری مهمترین اصل اتاق مشاوره است که روانشناسان پل کاملا به آن پایبندند. مشاورین پل اجازه ضبط جلسات مشاوره را ندارند و فقط مراجع (شما) در صورت تمایل میتواند “صوت” جلسه را ضبط کند.
استفاده از پُل
خیر! برای استفاده از پُل باید حتما آنلاین باشید.
خیر، متخصصان ما از ابتدا بر این باور بودند که درمان روانشناسی، به هیچ عنوان در یک گفتگوی متنی شکل نمیگیرد. تماس صوتی تنها در صورتی برگزار میشود که دلایل کافی برای آن از سمت مراجع وجود داشته باشد. هرچند که تماس صوتی در درجه بسیار پایینی از کیفیت مشاوره برخوردار بوده و ما موافق آن نیستیم، اما در صورت وجود ضرورت، هنوز یک گزینه محسوب میشود. توصیه مستقیم ما این است که تا جای ممکن به سمت مشاوره صوتی و متنی نروید.
در گذشته جواب دقیقی در مورد این سوال وجود نداشت. اما همانطور که در صفحه درباره ما پل هم گفته شد، بعد از اینکه کشور استرالیا با ارائه طرحی به نام tele-health بر اساس یکسری تحقیقات ارائه خدمات پزشکی و روانشناسی به صورت مجازی را قانونی اعلام کرد، محبوبیت خدمات مشاوره آنلاین روانشناسی هم بیشتر شد.
خیر ما در مجموعه پُل خدمات مشاوره حضوری ارائه نمیکنیم.
بله، اگر به زمان برگزاری جلسه روانشناسی شما کمتر از 48 ساعت باقی مانده باشد، هزینهای به شما بازگردانده نمیشود. اما اگر بیشتر از 48 ساعت زمان باقی مانده باشد، هزینه بازگشت داده خواهد شد.
بله، اما نیاز است حتما اطلاعات تماس فرد مورد نظر را وارد کرده و البته آموزشهای لازم برای ورود به جلسه را برای ایشان ارسال کنید.
پشتیبانی در پل
بله، فقط لازم است برای فراهم کردن بستر مشاوره آنلاین، قبل از تشکیل جلسه اطلاع بدهید.
در آخرین نسخه اپلیکیشن، در بخش جلسات من و در قسمت جلسات پیش رو، میتوانید جلسه رزرو شده را لغو کنید.
دقت کنید، در صورتی که کمتر از 48 ساعت به جلسه باقی مانده باشد، هزینه جلسه به شما بازگردانده نمیشود!
در اپلیکیشن،
۱- جستجو را انتخاب کنید.
۲- دستهبندی را انتخاب کنید.
۳- یک یا چند حوزه مورد نظر خود را انتخاب کنید و تایید را بزنید.
همه روانشناسانی که میتوانند به شما خدمات ارائه کنند، نمایش داده خواهند شد.
لطفا اسم روانشناستان را به پشتیبانی اطلاع بدهید تا نزدیکترین زمان خالی ایشان را برایتان رزرو کند.
بله، مهر و سربرگ کلینیک در دسترس بوده و با ارسال مدارک، بیمهنامه تقدیم شما خواهد شد.
ممنون از اعلام آمادگی و تمایل شما برای حضور در مجموعه ما. نظر به اینکه هر مجموعه علمی نیاز به سنجش متخصصین خود دارد، سیستم ما هم بر پایه انتخاب مشاورین و روانشناسانی است که در سیستم آموزشی دکتر علی صاحبی آموزش دیده باشند. برای این منظور حداقل ۲ سطح از دورههای واقعیت درمانی یا 2 سطح از دورههای اکت باید سپری شده باشد. بعد از آن از فرد متقاضی رزومه دریافت شده و با ایشان مصاحبه صورت میگیرد.
متاسفانه، تا زمانی که فردی احساس نیاز نسبت تغییر نداشته باشد، اجبار کردن او بیفایده است. تنها کمکی که اطرافیان میتوانند به این فرد کنند، این است که اطلاعات درستی از شرایط موجود و شرایطی که در آینده در انتظار اوست، در اختیارش قرار بدهند.
خیلی متاسفیم بابت این اتفاق و صمیمانه امیدواریم به سلامت، این چالش و بحران را پشت سر بگذارید. اگر در لحظه حاضر قصد خودکشی دارید شرایط شما اضطراری است، خواهش میکنیم لطفا هرچه سریعتر با اورژانس اجتماعی (شماره 123) تماس بگیرید.
دکتر صاحبی سالهاست که خدمات مشاوره ارائه نمیدهند. اما این مجموعه را راهاندازی و افراد بسیار توانمندی را آموزش دادهاند که با استانداردهای خودشان بتوانند به مراجعان کمک کنند.
مشکلات فنی / حین رزرو و حین جلسه
۱- اگر فیلترشکن روشن است، لطفا فیلترشکن را خاموش کنید.
۲- اینترنت را تغییر بدهید.
۳- در غیر اینصورت اپلیکیشن را ببندید و چند دقیقه دیگر مجددا امتحان کنید.
این موضوع را به پشتیبانی اطلاع بدهید تا سریعا پیگیری کنند.
اگر از نسخه وب اپلیکیشن استفاده میکنید، اگر با چند تب متفاوت اپلیکیشن را باز کردهاید، آنها را ببندید و پس از هر عملیات مثل ارسال تیکت، صفحه را رفرش کنید.
لطفا لینک را کپی و در مرورگر خود وارد کنید. ترجیحا مرورگر کروم.
لطفا دقت کنید که حروف کد تخفیف را درست نوشته باشید. در صورت تکرار خطا، با پشتیبانی تماس بگیرید.
لطفا شمارهای که با آن قصد ثبت نام دارید را ارسال کنید تا پشتیبانی شما را ثبت نام و رمز عبور را تقدیم کنند. در ضمن از درست وارد شدن شماره اطمینان حاصل کنید.
۱- لطفا فیلترشکن را خاموش کنید.
۲- اینترنت را تغییر بدهید.
۳- بیشتر از ۱۰ دقیقه برای وصل شدن با گوگل میت/ اسکای روم زمان صرف نکنید. زیرا از وقت مشاوره شما کسر میشود. لطفا با شماره مشاور تماس بگیرید.
لطفا مقاله و فیلمهای آموزشی زیر را ببینید:
متاسفانه مشکل از سرعت و وضعیت اینترنت است.
۱- اگر فیلتر شکن روشن است، آن را خاموش کنید.
۲- اینترنت را تغییر بدهید.
۳- در ساعاتی که وضعیت اینترنت بهتر هست، مجددا تست کنید.
۴- لطفا به نسخه وب اپلیکیشن به آدرس m.poltalk.me بروید.
کافی است با شماره 09357108521 در واتساپ یا تلگرام ارتباط برقرار کنید. همینطور میتوانید از طریق خود اپلیکیشن، تیکت ارسال کنید.
در بخش رزروهای من در اپلیکیشن، تمامی رزروهای موفق و ناموفق نمایش داده میشود.
در حال حاضر در پلتفرم اسکای روم یا گوگل میت.
تماس در راس ساعتی که حین رزرو جلسه انتخاب کردید، برقرار میشود.
تمامی پلتفرمهای مشاوره پل به طور مداوم بررسی میشوند. پس قطعا مشکل از اینترنت شماست.
اگر هنوز بیشتر از 48 ساعت به زمان مشاوره شما باقی مانده، سریعا به پشتیبانی برای لغو جلسه پیام بدهید. در غیر اینصورت هزینه پرداختیِ شما بازگردانده نمیشود.
در حال حاضر جلسات مشاوره در پلتفرم اسکای روم یا گوگل میت برگزار میشود.
اپلیکیشن پل به هیچ عنوان یک سرویس اورژانسی نیست و جهت خدمات اورژانسی باید با شماره ۱۲۳ تماس بگیرید.
بعد از اتمام جلسه روانپزشک نسخه شما را از طریق برنامه واتساپ یا تلگرام برایتان ارسال میکند. همینطور میتوانید نسخه را از پشتیبانی پل دریافت کنید.
زمانهای مشاوره به ترتیب تنظیم شده است. اگر بعد از جلسه شما، مشاور مراجع دیگری نداشتند، میتوانید از ایشان درخواست زمان بیشتری داشته باشید.
شما میتوانید فایل را به صورت مستقیم از طریق برنامه واتساپ یا تلگرام برای مشاوره خود ارسال کنید. همینطور میتوانید آن را به پشتیبانی ارسال کنید.
در صورت عدم حضور مشاور، کاربر میتواند نسبت به دریافت وجه پرداختی خود یا تغییر مشاور، به ادمین پل درخواست خود را اعلام کند.
سوالات دیگر
خیر . چنین امکانی برای پرداخت وجود ندارد.
در ابتدای شروع به گرفتن خدمات مشاوره (یعنی حدود ۶ تا ۸ جلسه ابتدایی) بهتر است هر هفته جلسات دنبال شود. در ادامه میتوان به مرور زمان در صورت عدم نیاز، فاصله جلسات را بیشتر کنید. در مورد این موضوع بهتر است در حین گفتگو با مشاور به تصمیم نهایی برسید.
بله تمام افرادی که در این مجموعه کار میکنند مورد تایید دکتر صاحبی هستند و تحت نظارت مستقیم ایشان فعالیت دارند.